Angol nyelvű tanulmányom kikerült az oxfordi Reuters Intézet honlapjának címoldalára. Aki olvas angolul, és esetleg kíváncsi arra, milyen online előfizetői modellekbe vetik bizodalmukat most a világlapok, valamint hogy veszélyezteti-e ezeket a közpénzből működő hírügynökségek ingyenes hírszolgáltatása, azok katt a linkre.